Inkopplad!

Nu finns det ett fint eluttag i rummet i källaren! Tack snälla söta Jimmy för det!

Som tack för att han fixade det fick han sköta grillen när jag fixade allt det andra! Tycker själv jag är himla snäll ;) Kul att kidsen kom oxå. Ser dom ju på byn lite då och då men man hinner sällan prata med dom, eller, jag säger mest bara hej för att de har sina polers med. Man kan ju vara pinsam annars!

Hur som helst blev det vääääldigt sent innan vi kom i säng. Som tack för att han fick sova kvar och slippa sova i det kalla rummet i källaren tvingades jag lyssna på han snarkningar hur länge som helst. Men det gör inget! Jag lyckades somna till sist iaf! Och nu står där en blå tandborste igen....

Tyvärr glömde jag alldeles bort kameran så några bilder finns inte :(


 Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback