Nytt år......

Oj så fort tiden går! Har ju inte bloggat sen innan Lanzaroteresan. Jag har ju haft lite att pyssla med sen dess. Nya inneboenden och nytt jobb!
Kenneth och Sarah flyttade ju in här i slutet av November. Det funkar skitbra. Skönt att inte vara ensam hemma hela tiden. Dessutom finns det fler än jag som lagar mat nu. Inte behöver jag skotta snö heller, det gör Kenneth.
Nya jobbet ja....  det blir så mycket nytt när man byter jobb, mycket som man vill/ska ändra på. Alla är ju inte lika pigga på förändringar som jag.... man stöter på patrull...   men men, jag får ha tålamod och ta lite i taget. Det kommer att bli skitbra när det blir klart!
Jag ska göra ett eget reseinlägg vad det lider, stoppa in en massa kuliga bilder. Men nu ska jag kolla vidare på filmen.....
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback