Vila i frid.

"Morbror" Besse är död. Han var ju inte min morbror egentligen, för att förklara för er som inte känner till min familjesituation så var han min pappas frus bror. Men han har ju funnits i min familj så många år. Jag har inte träffat honom på flera år och har egentligen ingen relation till honom mer än att han var morbror Besse för Thina, Tim och Tony. Men ändå blir jag så ledsen att höra att han gått bort. Kanske mest för jag vet hur ledsen "mamma" kommer att vara. Usch, jag vet hur det känns att förlora ett syskon, tyvärr.

Självklart kommer hans familj, mina småsyskon, pappa och alla andra Besses syskon och deras familjer att sörja, jag menar inte något annat.

Vet att "mamma" och pappa var och hälsade på honom för inte så länge sen. Det är hon säkert glad för nu, att få träffa honom en gång till innan det var för sent.

Jag hade mycket svårt att somna igår kväll för jag visste att min familj hade hjärtesorg, jag med fast på ett annat sätt. 

Vila i frid morbror Besse!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback