Uppe före tuppen.

I morse var jag uppe långt före tuppen. Skulle skjutsa Sarah till flygplatsen så hon kom med 6:10 flyget till Amsterdam.
Somnade la runt 23 hugget och så upp igen 03:30. TRÖTT! Men jag vaknade snart till efter lite te och en cigg.

Kom i väg som vi skulle och åkte snabbt in till stan för att hämta paketet hon skulle ha med sig. Hon jobbar som kurir ibland och just den här veckan blev det 2 uppdrag. Tisdag -  torsdag till Tyskland och så lördag-Söndag till Madrid. Lyx att få njuta av många plusgrader.

Vi ska åka in och hämta henne vid flygplatsen i morron när hon kommer hem.

Funderar på vad vi ska äta ikväll bror och jag. Sjuk sugen på lövbiff. Måste nog inhandla några sånna till kvällen.

Annars händer det inte för mycket. Jobbar, jobbar och jobbar. Tiden går ju så fort, rdan 3 månader sen jag bytte jobb. Nu väntar jag bara på att vintern ska ta slut och att våren ska komma. Den är snart här och innan vi vet ordet av är det midsommar!

Dax att hitta på nått kreativt att göra, åka till affären eller dammsuga kanske....

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback