Snön faller och vi med den!

Vilken sabla tur att vi flyttade igår! Det har snöat oavbrutet hela natten och det ska visst fortsätta hela dan i dag med! Det hade inte varit kul att flytta i det här vädret!
Hela källaren är full med saker nu, vi måste omorganisera det hela lite så vi kan komma fram där nere. Framför allt vill jag ha ut sakerna från garaget så jag kan komma in med bilen igen! Det hoppas jag vi kan börja med idag. Den stackarn bilen har fått stå ute i natt.

Idag ska jag packa väskan inför fredag. Har skrivit en liten lista på vad som ska med. Kommer ta med för mycket saker. Men men, det är som vanligt. Jag tar med det jag tror jag behöver och använder ca hälften.

I morron börjar jag på mitt nya jobb! Kommer bli en vecka av mycket lullande, ingen idé att gå på för hårt nu innan vi åker. Jag ska ta itu med det när jag kommer hem igen. Får se hur mycket vi har öppet över jul och nyår, vi ska renovera några rum så det blir la lite stökigt då.

Ska försöka ta mig ut och skotta fram bilen vad det lider, vi måste till affären idag!

 Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback