Snart!

Det är mycket som ska hända den närmsta tiden.
Jag ska byta jobb!
Jag ska åka på semester med Maja & Fia!
Jag ska försöka hinna med att tapetsera om mitt andra sovrum också.
Byta jobb!
Jag ska börja på Hotell Östergyllen. Jag ska driva det! Ska bli så kul att få fixa till alla rum så de blir mysiga. Mycket att fixa men det är ju  det som ska bli så kul. Nu är det rätt trist och saknar känsla helt. Maja hänger med mig, vilket superteam vi ska bli!
Semester med Maja & Fia.
Gud vad jag längtar. Ska bli så skönt att komma bort ett tag, sola, bada och äta och dricka gott! Vi har ränat dagarna sen det var 214 dagar kvar. Nu är det bara 27. Tiden går fort vill jag lova.
Tapetsera sovrummet.
Det kommer ta ett tag att bli klar där inne. Det är mycket som ska göras. Riva ner de gamla tapeterna, spackla skarvar på taklisterna och sen måla dom, taket ska målas och så ska det tapetseras. Ska lägga nytt golv och sätta dit golvlister. Om jag ligger i kanske det blir nästan klart till jul.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Kusin Veronica

Men herregud, grattis till nya jobbet!!

Är himla avundsjuk på att du ska ut och resa, fy farao va skönt med semester och sol!

2010-11-19 @ 19:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback