Fredag.

Trots att det är en vecka kvar till 1:a advent har jag redan putsat mina fönster och hängt upp julgardinerna.
Ljusstakar och stjärnor får vänta lite till.

Jag hinner inte nästa vecka. Kenneth & Sarah ska flytta in hos mig då, så helgen kommer att gå åt till flytta och städa. Om vi kommer att överleva återstår att se. De är vana att bara ha sig själva att tänka på och jag som lever bara för mig och katterna måste plötsligt ta hänsyn till andra, hmm  men men jag kan! Det ska bli kul att inte bo själv samtidigt som det faktiskt oroar mig lite.  Men jag ska ju bara vara hemma en vecka efter att de flyttar in sen drar ju jag och flickorna på semester. Då hinner de bo in sig lite grann.

Nu har jag bara 4 pass kvar på mitt nuvarande jobb! Yay! Ska bli så kul att byta miljö och få se lite nya ansikten.
De första dagarna ska jag och Maja mest plocka iordning rummen. Det är en del att göra men det kommer bli fint i slutändan.

Jag ska försöka blogga lite oftare men som det är nu tryter både ork och motivation.  Hoppas dessa två återkommer när jag får mitt efterlängtade miljöombyte. Om inte annat kanske efter resan.

Nu ska jag försöka hitta på nått vettigt, tvätta kanske....

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback