Det är mycket nu!

Oj oj! Det är mycket på G nu.
I onsdags jobbade jag min sista dag på Stångå. I går var jag i Ullared och shoppade loss ordentligt. Idag har jag satt upp adventsstjärnor och fixat inför brorsans inflytt i morron. Och flytten i morron lär ju ta större delen av dagen.
Söndag ska jag bara ta det lugnt, tror den här jävla förkylningen är på g nu. Läpparna svider som faan. Hostar en massa och näsan är täppt. Kul när man ska bära en massa. Fast å andra sidan kanske jag hinner bli lite bättre innan jag åker till Lanzarote.
Måndag börjar jag på nya jobbet, ska bli spännande. Jag återkommer till det lite längre fram.
Nu ska jag nog försöka sova lite, har ju en del att göra i morron.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback