Vilket jävla pucko!

Vi har en kärring som bor hos oss ofta som är såååååå psykiskt störd!!!!!!!!!! Hon tror att hon vet och kan allt. Vad man än säger så har man fel. I går kom vi ihop oss lite så där lagom. Hon MÅSTE ha 2 stora glas på sitt rum men igår fanns bara ett rent så hon fick det och ett vanligt glas. Det funkade inte för psykråttan! Hon kunde inte acceptera att hon skulle få ett inom en timme för hon skulle ha det NU! Kärringfaan kommer ner och kräver att jag handdiskar hennes jävla glas. " Det är ditt jobb, jag betalar, det gör inte du!" Kosshelvete!!! JAg diskade hennes jävla glas i varmt vatten bara....

Efter det ringde jag chefen för att beklaga mig och efter det ringde jag hennes farbror som försökt hitta henne sen länge. Hon blev vräkt i samband med sin skillsmässa för några år sen och eftersom hon inte hämtade sina saker gjorde kronofogden det. Nu har han fårr förmyndarskap över hennes egendom så han vill tala om för henne att han har hennes prylar. Nu ska han komma upp till stan för att försöka hjälpa henne. Han får hjälpa henne på vilket sätt han vill, bara han ser till att hon spärras in! Hon är sååååååååååååååååå jävla sjuk i huvudet!

Om hon ska fortsätta bo hos oss kommer jag att strejka den tiden hon är hos oss, och jag är inte ensam. Ingen på jobbet vill ha något med henne att göra! Men när hennes farbror väl varit där så kommer hon säkert inte vilja komma tillbaka till oss för då kan vi ju ringa honom igen, och det vill hon säkert inte.

Nu ska jag klä på mig och komma igång, måste lämna in bilen på service idag runt 9.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback