Vått & Torrt.....

... kommer hit i morron och ska kolla lite. Nått som försäkringsbolaget vill ha gjort tydligen. Dagarna går fort, redan september. Snart jul! Kan ju inte bli bättre!
Pratade med mamma om att kanske ta en sista minuten till nån Kanarieö i januari. Vi sa att vi inte skulle åka men jag kommer nog få abstinens om jag inte åker. Blir bara 1 vecka i så fall men det är bättre än ingen vecka alls.



Stackars grannen Maria, hon har oxå fått gallsten. Om hon ska opereras kan vi ju be om att få det gjort samtidigt så vi kan dela rum. Det skulle vara skoj! Skämt och sido... jag har fortfarande inget hört så jag vet inte när min operation kan bli av. Vore skönt om det blev snart så jag kan få äta ägg igen! Har inte ätit ägg på 3 år nu!

Nu ska jag ta ett bloss och sen är det dax att farma vidare på Facebook.

 HA det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback