Under kniven.

Den 7:e oktober ska jag lägga mig under kniven. Inte i Hollywoodstil men nära på.
Jag ska operera bort gallblåsan, äntligen! Fick papper i dag om vad jag kan förvänta mig före, under och efter operationen. Tydligen ska man vänta några månader innan man ger sig på att äta det man har haft svårt att tåla innan. Detta betyder ju att jag får vänta lite till på att få äta ägg, till jul kanske.

Annars då....  det händer la inte så värst mycket. Jag jobbar, jobbar och jobbar lite till. Tycker det är trevligt nu när det börjar bli mörkt om kvällarna. Det blir lixom legitimt att krypa upp i soffan med en bra bok och bara sitta där och mysa. Dessutom får jag ju tända lite lampor och ljus. Längtar till advent och jul. Jag ska köpa mig lite nya prylar att pynta med nu när jag ska fira min första advent, jul och nyår här i huset. En sak som jag aldrig mer ska göra är att byta ut den riktiga granen mot plast, gjorde det förra året men aldrig igen! Plastgranen får vara på verandan i år.

Men men det är ju ett tag kvar tills dess. Nu ska jag lägga mig på min nyinköpta spikmatta en stund. Hoppas den kan hjälpa mig med mina elaka sätesmuskler som bara bråkar!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback