Tack snälla!

Jag försökte ju fixa till min blogg lite men det var svårare än jag trodde. Ville ha typ ett kollage av mina egna resebilder, men jag har inget bra program för att bygga ett sånt, så det sket sig.  Men då kommer bästaste Linda och fixar till en alldeles personlig header åt mig! Fiiiin!
Jag lyckades dock fixa färger och typsnitt själv!

Vått & Torrt var förbi idag och kollade lite. Ingen onormal fukt någonstans! Skönt!

Hade skallebang när jag kom till jobbet men efter ett par tabletter försvann den. Har uppdaterat telefonlistan så att alla nummer finns på ett papper, inte 15. Det blir så svårt för Josefine att hitta annars. Fick manglat mina sängkläder idag oxå, skönt att ha manglade sängkläder att bädda med.

Nu är det dax för mer te!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fint det blev =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback