Ledig Fredag.

I går kväll lämnade jag in min bil på Rejmes för en felsökning. Den utfördes idag och jag fick veta att det fel på Gaspotentiometern. Att laga med nya delar skulle kosta 5000 spänn!! Med begagnade 2000 spänn, för dyrt! Kollade med Johan istället, han kan nog fixa det billigare än så! Så nu har vi bestämt att jag ska lämna bilen där på måndag för lite service och lagning av ovan nämda fel.

Annars har dagen varit lugn. Vaknade halv 8 då katterna ville gå ut. Kollade på gamla avsnitt av Monkey Life och sen lite Animal Cops. Fick i mig frulle vid 11. runt halv 1 blev jag trött så jag sov middag tills dess att Rejmes ringde och väckte mig straxt för halv 3. Hämtade bilen och så for jag hem. Lagade lite mat och tömde diskmaskinen.

Åkte över till syrran en sväng runt 18 med hennes överblivna cider eller vad det nu var och så kollade vi på lite roliga You Tube klipp. Åkte hem och satte mig vid datorn och här har jag suttit sen dess med en kort avstickare till soffan för lite mer Monkey Life.


Spännande va?? :-P

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback