Tiden går så fort!

Så där ja! Nu har jag jobbat min sista dag på ett tag. Ska vara sjukledig ett tag. Jag måste dock ringa cheferna i morron och förmedla lite info om saker som hänt under veckan de varit borta! Vi har inte hört ett pip så vi antar att de helt enkelt haft det så bra att de glömt bort oss här hemma! Till skillnad från Östersjön har Medelhavet haft bra väder, iaf enligt väderleksrapporterna.

Maja på jobbet fyller 20 i morron så jag önskar dig GRATTIS! Du har något på din säng ;)

Angående min sjukledighet....
Det är 6½ månad sen jag fick ta ambulans till akuten med ett gallstensanfall. Fatta eller! Var har tiden tagit vägen??
Nu på onsdag ska jag läggas in för operation, gallblåsan ska ut! Det är bara dagkirurgi så jag får åka hem samma dag. Pappas fru ska köra mig dit och hem, skönt att ha någon med sig trots att jag är vuxen sen länge. Har en liten fjäril i magen som fladdrar runt. 

I dag har jag varit och köpt en massa elprylar som ska användas för att belysa min källartrapp. Ska kolla med Jimmy vilken dag som passar honom, vi pratade om tisdag men jag ska dubbelkolla den biten.

I morron är det 1 år sen farmor hastigt gick bort. Tänkte åka till kyrkogården med lite blommor då. Jag har inte varit dit sen mormors begravning i januari, kanske dax nu.

Annars är la saker mest som saker brukar vara... Händer inte så mycket. BejbisJennie kom och hälsade på mig på  jobbet igår, länge sen vi sågs nu! Väntar bara på att hon ska flytta upp hit så man kan ses oftare!

Just det!!
Alla ni som gillar att läsa!

Johan Teorins Skumtimme och Nattfåk kan jag varmt rekomendera! Jag är inte så förtjust i svenska författare men han har blivit en favorit. Tydligen ska det komma 2 böcker till och det pratas om att de ska bli film! Det ser jag fram emot!

Nu ska jag göra lite mer te sen är det la soffan som gäller, blev så himla trött när jag kom hem!

 Ha det bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback