Advent!!

Vanligtvis brukar jag inte fuska med adventspyntandet men i år kunde jag inte ge mig till tåls till nästa vecka.
Jag putsade fönstren för jobbet i torsdags och i går hängde jag upp gardiner och stjärnor. Jag har köpt nya stjärnor, mina andra är 15 år gamla. Stora pappersstjärnor blev det denna gången. Svarta i vardagsrummet, lila(självklart) i sovrummet och så vita till övriga fönster.



Stjärnor och gardiner är från Netto. Billiga och mycket fina!



Stor fin stjärna från Rusta!



Lila stjärna från Rusta. Svart smidesljusstake efter mormor köpt på GeKås i Ullared!



Vit stjärna från Netto.

Tomtarna får dock vänta ett tag till innan de kommer på plats. Förra året blev det inte mycket pyntat alls. Mormor dog ju straxt före jul så det kom lixom av sig lite. Men i år SKA jag pynta på riktigt! Ska åka ut till Tobbe nån dag och titta ut en gran oxå! Köpte en plastgran förra året men den får allt stanna i lådan i källaren. Riktig gran ska det vara! Nu är det dax att fixa lite te och sen slå mig ner i soffan med min braiga bok.

Dean Koontz,Livstid,om nån undrar vilken bok det är!

Anna


Kommentarer
Postat av: Suss

Jättefint du gjort :)

2009-11-24 @ 23:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback