Multitasking

Äta och blogga samtidigt funkar hur bra som helst.
Hann inte äta frukost så jag är lite lagom hungrig nu. Thai green curry röra med pasta, gott!

När jag kom till jobbet igår stod en massa lådor och väntade på mig, bra, har ju fortfarande en del att packa. Problemet är bara  att jag fortfarande inte kommer in i bagagen, får packa hela baksätet fullt istället. Måste försöka lösa det problemet.... Kan ju vara bra att komma in där nu när jag snart ska flytta.

Nehe, maten är uppäten, ett bloss sen ska jag slåss med mangeln lite. Mycket tvätt idag, som vanligt har gästerna inte så bråttom iväg så det tar sin tid att få ner tvätten. Men jag hinner iaf lite innan Jeanne kommer!



Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback