Ett år till!

Nu mår lilla bilen bra igen! Tack snälla Johan och Nisse för hjälpen! Tog en sväng förbi dom för att säga tack och berätta att bilen gått igenom besiktningen. Passade på att tvätta den också när jag ändå var där.

Jag har packat en del till idag, men nu har jag bara en låda kvar så jag kan inte packa så värst mycket till innan jag kan hämta fler lådor hos Cheferna. Söndag kan passa bra, om de är hemma vill säga.....

Jag är ledig i morron och jag ska försöka rensa i min stora garderob. Finns många saker där inne, men tyvärr tror jag att jag ska ha det mesta. Finns inte så mycket jag kan/vill slänga.  Vi får se vad det blir i morron av det hela.

Funderar på att tappa upp ett varmt bad och bara ligga där och slappa. I 10 minuter iaf, sen har jag tappat lusten för att bada.....

Hörs igen....  nån dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback