Nu jävlar!!!!

Ska fettet bort! Thina och jag var duktiga och åkte till Hälsofabriken igår. Vi har betämt oss för att börja träna, på allvar den här gången. Vi tänkte köpa årskort för då måste man liksom använda pengarna till att träna ju. Vill ju inte betala för inget. Hoppas det hjälper att hålla motivationen igång.

Vi tränade i knappt en timma och det var faktiskt kul! Känner lite idag att jag anstängde muskler jag vanligtvis inte använder. Känner mest i musklerna på sidan av magen och lite i låren. Vår plan är att träna 3 gånger i veckan. Det är så bra med hälsofabriken, där finns en legitimerad sjukgymnast och en kiropraktor, så om man skulle göra något finns hjälp att få. MAn kan få ett träningsprogram anpassat för just sig själv men det kostar nästan 700:-, lite mycket känner jag. Jag håller mig till att använda alla maskiner som finns, det finns många!

Idag är det kalas igen. Pappa fyller år i morron så vi ska fira honom ikväll. Har köpt vita tulpaner som jag hoppas hinner bli lite blå innan det är dax att åka. Kul att ge bort nått som inte finns att köpa!

På tisdag ska jag besöka mekonomen för att köpa en ny del till mitt avgassystem. Kära storebror ska hjälpa mig byta. Skulle behöva byta en fjäder fram oxå men det får bli senare. Just nu har jag inte pengarna till det. Vi har nämligen bokat sommarens Englandsresa. 13-17 Juli åker vi tillsammans med bekantskaperna från Lanzarote till Bishop's Stortford. Ska bli kul! Vi har lite planer på att åka upp till Mia & Björn i Mora i maj, kul att ses innan vi åker till England.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback