Mammas kalas.

Jag och mina syskon har ju, som jag tror jag nämnt tidigare, tagit ett foto på alla oss och Jockes barn. Det var det enda mamma sagt att hon ville ha i present. Saken är den att jag ville skoja lite med henne. JAg och Sarah åkte ut till IKEA för att köpa ram till fotot och då passade jag på att köpa en annan bild som jag satte i ram.
Efter lite pyssel med att smuggla in den rätta bilden fick hon den andra bilden samt lite blommor och paket från de andra. När hon skulle öppna paketet som hon trodde inhöll bilden hon önskat sa hon typ att jag tror jag vet vad detta är. Alla skrattade för vi visste ju att hon hade fel. Hon kom av sig skapligt mycket när hon insåg att så inte var fallet. Jag lät henne våndas en stund innan jag tog fram det rätta paketet. Hon blev förstås jätteglad.

Vi såg till att framkalla en bild var åt oss själva oxå fast i en mindre storlek. Så här blev resultatet.



Vi år och drack gott och sen idkade jag taxiverksamhet när alla skulle hem. Jag tror mamma var himla nöjd med sitt kalas. Idag har hon blivit firad på jobbet, hon fick visst massa fina saker.

Nu är det snart tvdax...

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback