........

Jag har köpt hus!!!

Fatta så många vuxenpoäng jag lagt till samlingen!
Bäckfallsvägen 14 kommer att bli min nya adress. Flyttar in i slutet av juni. Måste leta lite tapeter till ett av rummen annars kommer det nog att vara ganska oförändrat. Kanske målar jag lite i vardagsrummet eller så köper jag nya soffor.
Ser verkligen fram emot detta!! Katterna kommer att stortrivas oxå eftersom det finns lite skog alldeles bakom huset. Bilder kommer vad det lider!

Annars rullar livet på som vanligt. Jobba, jobba och så lite träna.
Vi har hållt ångan uppe, syrran och jag. Tycker faktiskt det är riktigt kul att träna.
Hr inte märkt nån direkt skillnad mer än att jag är skithungrig efteråt.

Nu ska jag försöka sova lite igen. Skulle bara sova ett par timmar när jag kom hem från jobbet men det blev lite mer än så. Hade tänkt fixa lite käk och kolla på Let's Dance finalen men vaknade så sent att jag bata hann se Magnus sista dans. Men han vann ju iaf. Jag kan se hela programnmet på tv4anytime sen istället.

Träningsdax i morron igen, sen ska jag till mamma och käka. Vi ska kolla på bilderna från huset. Jag har ju den fina foldern man får när man går på visning. Jag hade tänkt spara bilderna som låg på nätet  men jag kom inte längre än tanken. Kanske kan man få några mailade från mäklaren, ska kolla upp det.

Natti natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Suss

Grattis! Va kul! Jag kommer med flyttgröt sen =)

2009-03-28 @ 15:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback