Så där ja, nu har jag varit duktig!

Nu har jag packat en massa småprylar, dammsugit mattor och rullat ihop dem, målat klart bokhyllorna, målat en liten fläck i köket där Lucifer åt tapet, målat klart skänken och lagat mat.

När jag var i huset förut insåg jag att jag måste tapetsera om hela vardagsrummet, så många fula hål som jag skulle störa ihjäl mig på om jag inte fixar bort dem. Ska åka och köpa tapeter i morron. Det  blir ljusa tapeter. Funderar på att sätta en mönstrad tapet på en väg, doch i samma färgskala typ.

Jag får nycklar och allt det på onsdag och då ska jag ta bilder för att visa hur det ser ut nu och sen ta bilder när det är klart. Kommer tyvärr inte hinna taptsera allt innan jag flyttar in men det är smällar man får ta. Bara jag får något gjort innan iaf så är jag nöjd. Sovrummer kommer jag att hinna få klart iaf, det ska ju bara tapetseras på en vägg där, de andra ska målas. Borde gå rätt fort.

Hämtade mina nya fina köksgardiner förut, kommer bli så fint när de kommer på plats.

Nu ska jag slappa i soffan lite med mitt te, kanske läsa ett kapitel eller två i min bok.....

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback