Ont om tid.

Jag är på plats i huset och jag börjar så smått komma i ordning. Finns fortfarande en del saker att fixa men jag tar lite i taget.
Vardagsrummet blev superfint tycker jag. Möblerade på annat sätt än det jag tänkt från början. Pappa kom med ett förslag som jag helt enkelt inte ens tänkt på. Blev kalasbra.


Har ett nytt soffbord som ska packas upp och sättas i hop, ska hänga upp lite på väggarna med innan det är klart.


Katterna går ut själva redan. Maja njuter i fulla drag av sin nyfunna frihet.

     
Maja på upptäcksfärd       Tiny kollar läget                  Lucifer vågar sig ut på verandan.

Igår rensade jag lite i mitt stora jordgubbsland.



Det finns gott om kart, nu behövs bara lite sol och värme. Så gott det kommer att bli!

Nu måste jag fixa lite ätbart, måste ju jobba idag :(

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Jennie

2009-06-23 @ 11:28:12
Postat av: Linda

Fint det blev i vardagsrummet ..



:)



Du får lägga ut bilder på resten av huset sen oxå .. kul att se jue !



//Linda

2009-06-24 @ 07:59:47
Postat av: Linda

PS. Nu får vi se om din klätterväxt klara en flytt till .. den har ju hängt me några år.



Haha

2009-06-24 @ 08:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback