Mycket gjort!

Gårdagen började skit! Jag har sedan en tid haft jävligt ont i ryggen. Var hos kiropraktorn förra veckan och blev något bättre, dock inte helt bra. Värken gör att jag inte kan sova ordentligt och att jag har svårt att vända mig om när jag sover. I går morse skulle jag försöka vända mig om men hade tydligen inte riktig koll på var i sängen jag var. Jag trillade ur sängen! Inget ont som inte för något gott med sig heter det ju. Jag hade inget ont i ryggen på hela dagen efter det! Sov bättre inatt, om än lite stel men jag kunde röra mig utan större smärta. Så att trilla ur sängen var i det här läget ganska bra!

Jag började dagen med lite frulle för att sedan lasta gräsklipparen i bilen och åka till Jocke som vände kniven åt rätt håll. Förra ägaren sa att den var bra men att kniven behövde slipas, nej! sätt bara skiten åt rätt håll så funkar den utmärkt.
Åkte hem och klippte gräset som inte gjorts på säkert 3 veckor, låååååångt gräs.

Efter detta satte jag mig i solen och läste lite, skönt att det fläktade lite. Vid 2 hugget började jag bli så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna så jag sov middag ett par timmar.

Vaknade lika trött men kunde inte sova längre så jag gick ner i källaren och fixade hyllorna så jag kunde organisera mitt kaos där nere.





Kaos på hög nivå! Saker överallt!





Organiserat kaos!

Känner mig rätt nöjd nu! Allt börjar komma på plats. När jag bloggat klart ska jag bygga ihop det nya soffbordet och sen sätta mig ute och läsa min bok. Måste jobba lite på solbrännan! Vore bra att ha en karl nu, jag har så svårt att komma åt att smörja mig på ryggen.  Men men, en sak i taget!

Nu ska det byggas soffbord!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback