Fy satan.....

Idag har jobbet sugit som bara den.
Det tog min 1½ timme att försöka äta en macka....


Vet inte vad det är med folk alltså. 2 fransmän som kom igår och som hade sina nycklar med sig under dagen kommer ner i receptionen och menar på att deras nycklar inte passar i låsen!!! Som om vi skulle byta lås över dagen utan att tala om det va! Jag fick följa med upp och jag hade inga som helst problem att öppna dörrarna. Slår vad om att de inte kollade viken nyckel vem hade.... Puckon.

Just nu sitter ett tyskt par i receptionen för att deras 5-åriga dotter ligger i rummet och sover. Kan de inte sitta tysta i rummet likagärna som att sitta här nere och hålla tyst??

Jag har fått springa upp och ner, fram och tillbaka hela jävla kvällen. Ska bli så skönt att få stänga och sova. Har 55 pers till frukost i morron, Elisabeth kommer in till 7 tack och lov.
Ska bli så skönt med ledig helg.
Jag jobbar bara 2 dagar nästa vecka för att jag ska flytta och likadant veckan efter men dåför att vi stänger över Midsommarhelgen.
 
Efter det är det bara 2 veckor kvar till semestern. Ska bli kul att åka till England med Björn & Mia.
Vi hoppas självklart på bra väder!

Nu ska jag ränna runt lite till innan jag får stänga för dagen!

Vi hörs....  eller  vad man nu ska säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback