En vecka kvar bara...

Om en vecka går flyttlasset och jag har en massa saker kvar att göra. Måste få en massa gjort nu i helgen.

Jag borde hinna med allt jag måste eftersom jag bara har 4 arbetsdagar kvar innan midsommar.
Idag ska jag dammsuga alla mina mattor för att sedan rulla ihop  och tejpa dem. Jag måste packa färdigt alla småprylar. Tömma skrivbordet och rensa badrummet på det jag inte behöver fram till lördag.

Ska förbi huset senare idag för att skriva på papper för vattnet, nån form av överlåtelse eller nått. Måste hämta mitt paket från Jotex också. Nya gardiner till köket! Ska snart åka ner och hämta paketet. Borde börja med något men saknar motivation. Ska kanske spela lite istället. Eller facebooka lite.

Jag återkommer senare idag med en uppdatering på hur långt jag kommit.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback