Dagen D är äntligen här!

Så! Nu är det klart! Huset är mitt! Var på banken och skrev under alla papper idag och fick nycklarna. Efter att jag varit på banken gick jag in på Sandelus och köpte 2 prinsessbakelser och for ner till Gropen. Kära bror fyller år i dag så det är klart han ska ha lite gott fika! Han blev jätteglad!

Efter firandet av honom åkte jag hem och packade bilen full med färg och taper och åkte bort till huset.
Jag maskade alla lister osv och hann tom börja måla lite innan hungern blev för stor. Åkte förbi Tobbas och köpte lite korv och pommes.
Min tanke var att åka tillbaka till huset men jag är så attans trött. Får börja tidigt i morron istället. Hinner nog bli klar med sovrummet i morron så jag kan börja med vardagsrummet.
Tog lite bilder på hur det ser ut nu och ska lägga ut bilder hur det blir när det är klart.



Nalle Puh i all ära men jag vill ha lila!



Det ser svart ut men det är lila!

Nu ska jag slänga mig i soffan.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Visste att du gillade uttrycket "passar inte skon, prova kartongen" :D Tack för att du hjälper mig sprida det LOL



Kram

Cia

2009-06-10 @ 21:01:49
Postat av: Anna

Ja du! Det är ju klockrent! Mitt motto i livet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback