Kalas

Igår var det kalas här på Bäckfallsvägen. Vi firade att Kenneth & Sarah fyllt år och gift sig i veckan. Vi blev 18 pers som mumsade på mack and cheese och smörgåstårta.  Efter maten blev det att smaska god tårta som blivande konditorn lillebror Tony bakat.


Smarrig bröllopstårta i 3 våningen, mumma!

En mycket lyckad tillställning Tog lite bilder på alla gästerna.


Martin, Mamma, Emily, Pappa, Kenneth, Christian, William och Sari.



Kenneth & Sarah skär tårta på tradiotinelt vis. Anja i bakgrunden, Emily filmar.


Sarah, Emily, Pappa, Jocke och Sari.

Hallen blev en samlingsplats för många diskussioner.

När alla hade gått hem plockade jag ordning lite och fyllde disakmaskinen som fick gå när jag kröp i säng.
Vaknade vid 4 i morse av att ryggen värkte som faan, gick upp och stängde av diskmaskinen då. Sov 4 timmar till och vaknade återigen av värk i ryggen. Googlade lite och kom fram till att jag ska försöka behnadla mig själv genom att äta antiinflammatoriska läkemedel 3 gånger per dag i en vecka. Hoppas det hjälper, vill inte ha ont när vi är i England.

Nu ska jag fixa lite te och slänga mig i soffan.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback