Äntligen!!

I natt har jag för första gången på länge sovit hela natten utan det minsta värk. Vaknade i morse utan att behöva åla mig ur sängen. Ingen smärta, ingen stelhet.
Jag ringde runt till olika kiropraktorer i stan igår för att hitta nån som inte hade semesterstängt. Hittade en på Ågatan, nära och bra från jobbet. Han hade en tid samma dag, vilket under! Gick dit och fick min behandling. Så skönt!!! Skönt att slippa värken nu när vi snart åker till England. Men jag ska la inte ta ut för mycket i förskott, det kan ju vara tillfälligt att jag slipper värken. Den jäveln kan ju komma tillbaka. Men för nu mår jag super!

Bara 4 dagar kvar att jobba innan semestern. Ska bli kul att träffa Mia & Björn igen och få visa dem England och London. Vi har i vanlig ordning bokat rum hos Jacki i Bishops Stortford. Ett mysigt litet B&B. Vi får samma rum som tidigare år, det är bra för det ligger på baksidan.



Här huserar vi!



Nu ska jag ta och få lite gjort innan det är dax att åka och jobba igen. Det är lite lugnare på jobbet den här veckan som tur är. Skönt när det är lite lagom att göra!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback