Slutet på 2008

Jaaa ni, det var rätt länge sen jag bloggade något.  Ska ta slutet på 2008 i stora drag bara.

Jag fyller ju år den 19:e december och i år var detta en fredag så jag hade kalaset på lördagen istället.
Vilket kalas det blev. Jocke fick släcka husbrand i Yxnerum så han och Sari kom inte, mamma var inte riktigt kry så hon blev hemma. Pappas fru jobbade och mina yngre bröder antingen sov elller skulle på fest. Det blev bara jag, Pappa och Thina. Har nog aldrig haft ett så litet kalas tror jag. Men det var rätt skönt. Vi fikade i köket, något som aldrig varit möjligt om alla kommit. Hade inte behövt baka nån tårta men det visste jag ju inte när jag gjorde den.


Fint med lila marsipan.

Innan jag bakade tårtan snodde jag ihop lite lussekatter oxå, de flesta ligger fortfarande i frysen.




Jag fick nya sovrumsgardiner, Hello Kitty örngott och pengar i present.

Det var födelsedagen det.....

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback