Juldagsfest hos Danne.

Danne har som tradition att ha fest Juldagen. Så och i år. Jag hade med en liten present till Danne.
Han gillar ett band som heter Sabaton. Och nu var det så att de spelade i stan i slutet av november men Danne kunde inte gå eftersom han var mitt i sin flytt då. Men, Oskar i Sabaton har en lillebror som heter Olle, han bodde just då hos oss på jobbet och han sa att han skulle gå och kolla på spelningen. Jag bad han ta autografer åt mig, vilket han snällt gjorde. Fint nerkladdat på en vinröd servett. Servetten hamnade bakom glas i en ram och slogs in i paket för att sedan ges till Danne. Han blev himla glad!



Vi hade som vanligt jäkla roligt hos Danne. Men så gjorde några av oss misstaget att dra till Gruvan. SÅÅÅÅÅÅÅÅ trist, bara en massa 18-19 åringar. Kände mig lagom gammal vill jag lova. Thina och jag gick hem halv elva. Jag drack inte så mycket för att jag skulle köra bil dagen efter och det är dumt att åka dit för rattfylla. 

Tack till Danne för en rolig kväll!!


Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback