Farväl lilla Mormor.

I torsdags begravdes lilla mormor. Nu är hon äntligen tillsammans med morfar igen. Det var en fin begravning, stillsam med bara nära släkt och vänner. Min brorsdotter Jessica sjöng I believe I can fly, hon är bara så duktig den ungen.



Efter begravningen höll vi minnesstund hemma hos mamma.


I fredags gjorde vi klart mormors lägenhet, den ska ju besiktas i morron. Det är så skönt att allt är över nu. Det har varit en påfrestande höst.  Jag hoppas våren inte bjuder på en massa otrevligheter.

Nu är det dax att ta fram resväskan och börja packa. Ska försöka att inte packa ner en massa onödiga saker som jag alltid brukar göra. Skulle jag missa något finns ju allt att köpa.

Ha det bäst!

Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ju såå avis på er :|...själva så ligger vi i något influensa aktigt ALLIHOPA... Jag Jocke Jossan och Eric...febriga och hostiga. Stog i duschen nyss och frös och min allra högsta önskan på denna jorden var..ETT BADKAR!!!! Well well...in på blocket och kolla ;o)det SKA klämmas in ett i vårat pygmebadrum, PUNKT!! heh heh

Ha det så himla göttit på semestern :o) Tanka lite solvärme åt oss frusna med :o)

Kram Sari och gänget

2009-01-12 @ 21:15:18
Postat av: Anonym

en till kommentar.... Hon sjöng vackert....Jessica...mycket vackert. Eva mös nog på sin plats, var hon än nu var då :o)

2009-01-14 @ 17:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback