Sportlov...

... ja inte för min del då men alla skolungar. Förhoppningsvis är det lite lugnare på jobbet den här veckan. Cheferna drar till Sälen och åker skidor. Maja och jag håller ställningarna här hemma. Om jag/vi hinner ska tvättstugan städas ordentligt denna veckan. Det är liksom ett måste nu, såååå dammigt där inne. Jag tar nog med lite av min egen tvätt till jobbet idag. Jag köpte ju nya påslakan i lördags och de är så hårda innan man fått tvätta dem. Och eftersom jag föredrar mina lakan manglade är det lättare att fixa det på jobbet, blir så bra i vår mangel.

Kom just på att jag inte ätit mer än frukost idag, spela roll, tar nått på jobbet senare, hinner inte laga mat nu iaf.

Snart är det 3!!!! år sen jag flyttade hit till Höjdvägen, fattar inte var tiden tar vägen. Det går så fort. Vi trivs bra här katterna och jag, fast inte lika bra som på Utsiktsgatan. Säljer hon huset ska jag faan köpa det. Om jag inte hinner köpa ett annat innan vill säga. Funderar på att kolla med banken hur mycket jag skulle få låna ensam. Har ingen koll på vilka kriterier man ska uppfylla. Vi får se hur det blir. Nu ska jag tömma kattlåda och se till att älsklingarna har mat ocg friskt vatten innan jobbet kallar!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback