Söndag.

I fredags var jag barnvakt åt chefernas lilla tjeja Sara. Hon är bara för go den ungen. Så snäll. Hon är så lätt att ha, trilskas inte, gråter inte och är så lättroad. JAg hade tänkt att hon skulle stanna uppe lite längre än hon brukar så vi fick mysa lite men så tänkte inte hon. Hon blev trött i vanlig tid och ville inte alls mysa, bara sova. Så där satt jag ensam sen hon somnat. Jag roade mig med att kolla på let's dance. Fatta så duktig Morgan Alling är!!!!  Vinner inte han är det någe fel.



Efter att jag varit barnvakt for jag ut till Ryd och hämtade brorsan o Sarah som skulle med hem till byn eftersom vi på lördagen skulle ta kort till mamma. Alla barn och barnbarn. Så kl. 11:00 samlades vi ute vid templet för att ta bilden, kallt vill jag lova. Att vi har sån tur med vädret fattar jag inte. Det var samma sak förra året då vi tog kort till pappa. Soligt fint väder. Vi hade lånat en kamera och Sarah tog bilderna. Kenneth och hon har photoshopat lite och jag hoppas jag kan få se bilden idag.

Idag söndag har jag pysslat lite i Nathalies rum, hon och Tobbe har ju köpt hus så hon flyttar till den 1:a Maj. Jag sprang lite på stan i går och köpte nya lampor och gardiner till hennes rum. Jag ska måla om innan jag sätter upp dessa. Det kommer bli så fint när det är klart. Jag placerade om möblerna lite så nu finns det iaf lite plats att röra sig på. Vad jag ska göra förövrigt idag återstår att se, kanske sover lite middag innan jag lagar mat. Jag gillar ju att sova middag, borde alla testa, så avstressande. Jag brukar sova 2-3 timmar men det måste man ju inte. En halvtimme kan räcka gott.

Nu ska jag ringa Kenneth och se hur det går med bilden. Sen blir det nog en middagslur!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback