Överraskningen.

Fixade syrrans överraskning på vägen hem från jobbet, fick inte tag i det jag hade tänkt mig från början men det spelar inte så stor roll. Syster blev iaf glad för det hon fick.



En förstoring av Sirius tagen förra sommaren. En riktig Posterboy. Hade velat ha en svart ram men det fanns ingen i rätt storlek så det fick bli en vit.
Jag beställde också några förstoringar till mig själv. Maja och Lucifer hänger nu mer också på väggen ihop med Tiny och Lasse. Passade på att förstora ett par bilder på blommor jag fotade på Lanzarote. Det blev riktigt snyggt faktiskt. Satte dem i vita ramar som jag fick efter farmor. Tänker sätta dem i Nathalies rum sen när det är färdigt.

Jag ansökte om ett lånelöfte för ev husköp härom dan, får låna 600000-650000. Hurvida jag ska köpa hus återstår att se. Jag måste ju hitta det jag vill ha först, tänker inte köpa ett bara för köpandets skull. Jag håller ögon och öron öppna.  

Dagens planer är  lite städning och pyssel, tänkte fixa lite plats i mitt linneskåp. Jag har en tendens att samla på mig så många saker. Måste rensa ut lite, kasta, ge bort eller återanvända. Rensas måste det iaf. Men först ska jag kolla på gårdagens avsnitt av hem till gården. Får inte missa nått ju!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback