Kungabröllop

Så har det äntligen hänt. kronprinsessan är förlovad med sin Daniel. Undrar vilken utdelning det haft om man spelat på den här dagen.  Grattis till Dom säger jag.

Sitter på jobbet och gäspa, alla gäster har kommit så nu väntar jag bara på att klockan ska bli 22 så jag får gå och sova. Känner mig lite halvklen, kanske håller på att bli förkyld. Frös som faan i går när jag skulle sova och vaknade täppt i näsan som den. Släppte dock efter lite varmt te, men det kan vara nått på G. Passar sig inte just nu eftersom jag ska jobba så mycket nu.

Kollade lite på Den rätte för rosing förut. VILKET JÄVLA SKÄMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Hur faan kan kanal 5 slösa pengar på henne?? Och vad är det för killar som söker då? Inte har de sökt för att hon är så smart eller intelligent iaf. 




 Vart är världen på väg????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback