En liten söt snopp.

Så var ännu en helg till ända. Tiden går bara så fort. Jag har jobbat i helgen, hände inte så mycket. Kollade på Melodifestivalen och skämdes. Inte för att jag kollade utan för att det suger ju så. Så jävla dåligt! Om det här är det bästa vill jag inte veta hur dåligt det sämsta är.
Ändra röstningssystemet så att de låtar som får högst poäng går vidare till final. Inte en massa jävla tjaffs!

Pia lånade min bil i helgen för att åka på kalas nere i skogen i Österbymo. När hon kom tillbaka fick jag små söta snoppar att stoppa i mun!!!  De smakade gott av banan, har ätit upp alla redan! Svåra att motstå.



I morgon ska jag skjutsa Sari till djurtrimmaren så Lisa får bli klippt. Efter det ska jag till tandhygienisten. Lär ju bli luspank. Funderar på att krypa ner i sängen och läsa färdigt min bok så jag kan börja på en ny. Har inte så många kvar som inte redan är lästa, men bokrean börjar ju snart. Hoppas fynda en massa bra läsning!

Nehe... om man skulle ge sig nu då o komma i säng kanske...
Natti natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback