10 ÅR!!!

I morgon har jag varit anställd på mitt jobb i 10 år!!! Var tog dom åren vägen?? Detta innebär oxå att jag sov min första av många nätter på jobbet. Rum 407 närmare bestämt. Ett rökrum på den tiden. Så är det inte nu. Nu mer har ju Maja och jag ett eget rum med varsin säng, sängbord, tv och en fåtölj. Riktigt mysigt där inne nu.

Undrar om man får tårta när man varit anställd så länge?? Troligtvis inte, men det gör inget. Vi ska käka smörgåstårta på jobbet på onsdag, när det är fullt istan brukar vi hänvisa till Sjögestad Motell. Bara därför vill de bjuda oss  på smörgåstårta, snällt va.

Nu är det snart dax att sova igen, fick inget gjort idag heller. Jo lite... jag har betalat mormors sista räkningar, hängt in tvätten som legat i påsen i hallen sen förra tisdagen och diskat. Just det, jag har ju faktiskt lagat mat oxå.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback