Julfest med jobbet.

Den 22/12 hade vi den årliga julfesten med jobbet. I år, liksom förra året, gick vi till Strandgatan 2 för att äta julbord. Förra året var de precis nyöppnade och saknade rutin så vi ville ge dom en chans till nu när det borde vara varma i kläderna. Tyvärr måste jag säga att det inte var mycket bättre denna gången.....

Det var skitsvart där maten stog och skyltarna som talar om vad saker och ting är låg i en hög på sidan om. Köttbullarna var ok smakmässigt men konsistensen var mysko, gummiaktiga. Grymt besviken.




Efter maten undrade Fredrik om vi ville spela bowling, och det ville vi.
Tyvärr var deras skor livsfarliga. Jag är van vid att man kan glida på skorna men här var det tvärstopp. Många av oss snubblade och fick övertramp. Själv gjorde jag mig illa i bäckenleden så jag kunde inte spela utan att det gjorde apont. Men de nadra spelade och hade kul.

     

Maja, som förövrigt var fullast, var nöjd med resultatet. Josefine vann nog tror jag. Thai-tjejerna spelade ihop.

När vi spelat färdigt gick vi tillbaka till hotellet där vi skilldes åt för hemfärd. Jag körde hem Josefine inna jag for hem till byn. Ingen kul resa kan jag lova. Söstorm och moddigt som bara den. Det gick inte fort, höll som mest 70 men då blev jag rädd så jag kröp ner i 60 igen. Tog mig hem iaf.

Tack Fredrik & elisabeth för den trevliga kvällen och de fina julklapparna!!




Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback