Julafton 2009.

Dagen började lugnt. Jag vaknade tidigt och slappade i soffan en bra stund. Efter det dukade jag bordet.



Efter det en snabb dusch och sen hämta Bror med Fru vid bussen och sen mamma hemma hos henne. När vi kom hem började vi fixa till maten. Vi hade inget stort julbord eftersom ingen av oss är sådär överförtjust i fisk.



När det var klart åt vi!



Och åt gjorde vi! Varför ska man äta så mycket? Man bara äter och äter, spelar ingen som helst roll att man redan är proppmätt, man får alltid plats med lite till.



Efter att vi ätit jäste vi i soffan fram till Kalle då det var dax för efterrätt. Ostkaka, grädde och jordgubbssylt. Sarah hade bakat supergoda wienerbröd som vi också smaskade på. 
Lite julklappar delades ut och ganska snart efter det var det dax att köra Kenneth & Sarah till bussen och mamma hem. Åkte vidare till pappa för med firande och mera mat. Jag var inte alls hungrig men man äter ju iaf.




Efter maten var det dax att dela ut MÅNGA paket.

     

Många trevliga julklappar blev det till mig. Pappa blev dock gladast för sin julklapp från oss ungar.



En bowlingväska på hjul!

Nu ska jag göra mer the och försöka kurera min onda hals!

En bild på några av mina klappar får avsluta detta inlägget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback