Ett år går fort!

I onsdags var det 1 år sen min mormor dog. Fattar inte vart tiden tar vägen. Förra året när jag kom hem den 9:e stod en bukett rosor och en ask alladinhjärtan och väntade på mig i köket. Det gjorde det inte i år. Den pE spenderades istället hos doktorn. Jag har haft så jävla ont i bäckenet och ett dyrt bekök hos kiropraktorn hjälpe inte så jag ringde vårdcentralen. Fick faktiskt tid!!!  Läkaren klämde och kände men trodde inte att det var en inflammation i leden som kiropraktorn gissade på. Lämnade lite blodprov för att se om man kan se en inflammation på så sätt. Om inte trodde läkaren att det kan vara nått reumatiskt!!!  KUL va?? Skapligt inte!!! Hur som, jag fick lite antiinflammatoriska piller och har idag knappt inte ont alls så jag antar att det var en inflammation iaf.

I dag har jag varit ledig. Har målat en massa ramar jag köpte på IKEA så nu är de svarta och fina. Ska ha katterna där i sen, JO dom får plats!Tänkte ta bilder och visa men jag har ju lånat ut min kamera så det sket sig!

Har funderat i flera på om jag skulle orka laga mat eller om jag ska åka och hämta nått. Båda känns lika jobbiga.....

Jobba ihelgen igen, sista för i år! Jobbet flyter på mycket bättre nu sen vi kom igång med datasystemet. Skönt! Synd bara att det inte finns ett datasystem som sköter tvätten oxå. DET skulle vara skönast!

Måste ta tag i matfrågan nu......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback