Törs inte....

Skulle ha målat klart min källartrapp men törs inte. Jag har målat så långt upp som jag når med extraskaft men det sista måste tas ståendes på stege. Jag törs inte! Skiter i det tills jag hittat mod.
Hängde upp en ljusslinga, som jag fick av Kenneth och Sarah nått år när jag fyllde, runt fönstret och ner för trappan. Kommer bli myselyse till vintern.  Har redan bärjat planera för kommande julpyntande. Kanske måste jag köpa lite nya prydnader till mina fönster.

I morse vaknade jag före 6 av att det gjorde pissont i hela ryggen och runt höfterna. Blir så stel när jag sover. Gick upp och satte mig framför tvn ett tag. Värken släpper som tur är efter en stund. Hoppade in iduschen lite snabbt innan jag hämtade upp kattburen från källaren och begav mig till systeryster. Snape har ett sår på häger bog som behövdes tittas på. Jag körde honom till veterinären för koll. Han var såååå duktig kille. Protesterade knappt inget alls. Såret tvättades och så fick han en penicillinspruta och mer penicillintabletter att ta med hem.

Efter turen till veterinären åkte jag till banken och fixade lite. På väg hem började bilhelveten att bråka igen!!!!!!  Tog mig hem iaf. Trött pga tidig uppgång, veterinärbesök och en bråkande bil la jag mig för att sova lite middag. Hade tänkt sova 1½timma, men det blev nästan 4!!!! Sov skönt vill jag lova.

När jag vaknade kände jag hur satans hungrig jag var så jag slängde ihop lite Tacos! Mumma!! Åt framför tvn som vanligt! Har sedan dess bara suttit antingen franför tvn eller här vid datorn.  I morron ska det gås på kalas. Pappas fru fyller år. Lite sådär halvjämnt typ. Har köpt en present jag tror hon verkligen kommer att gilla!!

Hade tänkt lägga till lite bilder men jag måste flytta om lite på hårddiskarna innan jag kan tanka nya bilder så det får vänta.


P.S. Visst är det konstigt hur något kan ställas på sin spets totalt för att sedan falla åter på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback