Solen skiner!

Jag har just ätit lite lunch och så fick det bli en liten Hello Kitty glass till efterrätt. Gott! Ska snart iväg och jobba, vilket inte känns så lustfyllt. Men men , det är bara 2 dagar kvar till helgen så jag reder mig.

Var på Rejmes igår och beställde tid för en felsökning. Hoppas felet är litet och billigt! Borde boka tid för service oxå men det får bli senare.

Maja brukar ha svårt att komma hem i tid innan jag måste åka till jobbet så idag fick hon bara vara ute en liten stund. Hon var lite sur först men insåg snart att sova är oxå jättekul. Gillar inte att ha katterna ute när jag inte är hemma. Dessutom är jag ju borta så länge när jag åker o jobbar och så länge får ingen av dem vara ute. Illa nog om de blir ute över natten. Har hänt 2 gånger bara som tur är, sover inget vidare när de inte är inne.

Ska nog hugga en glass till och lite te och sätta mig i soffan en stund.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback