Seg söndag.

I går firade vi min styvmammas 45-årsdag och det gjordes ordentligt!

Kom dit vid 3 hugget för att inta lite  mat och dryck. Det var ganska mycket folk redan när vi kom, syrran och jag. Fler blev det. Hon har ett gäng bröder och flerparten av dem var där med sina fruar och några barn och barnbarn.  Det åts och drackrs en hel del. Hon fick en förstoring av mina småsyskon på dem själva. En bra bild som jag tog här i trädgården. Av mig fick hon A4 stora förstoringar på var och en av kidsen. Hon har ju bara från det att de var små och fram tilld de slutade skolan. Tänkte att det kunde vara kul att ha kort  på dem som vuxna, eller nästa vuxen i Tonys fall då. Dessutom firar pappa och hon 23-årig bröllopsdag idag så vi knåpade ihop en kalender med bilder på Thina, Tim och Tony. Hon/de blev glada för de fina presenterna!

Jag hade inte tänkt vara kvar så längen men kom inte hem förrens 02:40!!!!  Längen sen jag var vaken så länge! Sov dock bara till 9 idag för Lucifer tyckte det var dax att gå ut då. Sov lite middag på eftermiddagen för att orka ta itu med dagens göromål.

På dagens agenda stod gräsklippning, dammsugning och tvättning. Har iaf klippt gräset.....  Kan dammsuga och tvätta i morron. Hade tänkt sätta upp lite på väggarna i sovrummet oxå men kommer inte så långt idag, jag är ledig i morron oxå så jag kan göra det då!
Nu står te på schemat och så lite tvtittande förstås.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback