Partaj

I lördags hade jag en liten inflyttningsfest. Vi var bara 4 pers men det var bra för då fick vi plats vid köksbordet att äta. Jag hämtade Maja vid bussen halv 5 och en timma senare hämtade jag Pia. Vi tände grillen och fixade sallad och potatisgratäng.







Eftar att ha ätit togs chips, ostbågar, jordnötsringar och godis fram som efterrätt.
Vi hade mycket trevligt innan vi fick skjuts av kära bror upp till parken för förära ÅFF-galan med ett besök.
Det var rätt mycket folk.

     

När vi skulle hem hade taxi självklart kö på ca en halvtimme. Vi raggde upp en kille (Joel) med en liten golf som jag erbjöd 100:- för skjuts hem, vilket han tog! Väl hemma gjorde vi te och åt lite mer snacks och godis. Kom i säng runt halv 3.

Vaknade vid 10 av att ryggen värkte. Efter en stund vaknade även Pia och Maja. Vi käkade godis och te till frukost. Nyttigt värre!! Pia drog ner till sinmormor för ett snabbesök innan hon skulle med bussen hem. Lagom till jag skulle skjutsa Maja till bussen började det att spöregna. Pia ringde o undra om jag kunde hämta upp henne på vägen, vilket jag självklart gjorde. När jag kom hem satte jag igång diskmaskinen och laddade en maskin tvätt.

Resten av kvällen spenderades vid tv och dator.

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback