Nät igen!

I lördags kom nätet tillbaka men då var jag för sjuk för att orka använda det. Tvn dök upp i måndags vilket var bra eftersom Heroesboxen just tagit slut.
 
Jag ska blogga om england snart, blev inte så mycket bilder dock men ni får la hålla till godo med det som blev. Nu ska jag snart åka o jobba. Borde ha varit hemma i dag också men då blir det panik på jobbet eftersom de som ska hjälpa till inte vill..... Men men, det ska visst vara relativt lugnt så jag hoppas det inte kommer in en massa folk.


Vaknade med nackspärr i morse, inget kul alls! Har fortfarande inte släppt av så jag kan inte röra huvudet åt vare sig höger eller vänster.

Återkommer senare med lite bilder från england...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback