Medvind!

Rackarns vad det blåser ute!!!
Det blåser nya vindar på jobbet oxå. Maja har fått nytt schema med mer tid och så har Josefine fått lite timmar. Nu har jag två toppentjejer att jobba med! Me like!!!!!!  Det kommer att göra stor skillnad. Tack snälla Cheferna!!

Sitter och funderar på om jag skulle ta och slänga lite julmusik med Magnus Carlsson i cdn...  Tidigt kanske men han sjunger ju såååååå bra, dessutom var jag la på den skivan redan tidigt i våras om jag inte minns helt fel.

Fick massage idag! Lagom öm nu kan jag lova. Kommer kanske få blåmärken igen men det gör inget. Pernilla är en superbra massös. Hårdhänt men bra.

Är det nån som vet när alla braiga serier kommer igång igen efter sommaren?? Jag kollar ju inte på " vanliga" kanaler längre. Kollar bara på Animal Planet och Discovery Travel & Living.

Nu ska jag ladda Magnus och så fixa lite te. Kanske ta en liten shoppingtur på adlibris.se också!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback