Ledig måndag!

Vaknade även idag av att Lucifer skrek och ville ut. Men det var lika bra att jag kom ur sängen skapligt, jag har fått en massa gjort. Jag har tvättat 2 maskiner tvätt som fick torka ute! Jag har dammsugit hela huset grundligt för att få bort allt gräsklipp mina små älsklingar dragit in efter gårdagens gräsklippning.  Jag bakade en mjuk pepparkaka och lagade mat, allt innan jag sov middag. Efter middagsluren åkte jag till gropen och köpte ett par arbetshandskar som jag kan ha när jag klipper gräset så jag slipper få skavsår och blåsor. For vidare till Willys för att införskaffa fler klädnypor i trä, plast suger!

Efter att jag kom hem har jag bara slappat. Sitter nu på Facebook och farmar lite. I morron är det dax för jobb igen. Visst mycket den här veckan oxå. Suck...

Ska fixa lite te och ta en ryk nu!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback