2 månader.

I morron är det 2 månader sen jag flyttade in i huset. Det känns som om jag bott här längre dock. Var hemma hos syrran förut och det har alltid känts som hemma, hon bor kvar i huset jag bodde i förut, men nu känns det inte som hemma längre. Jag bodde ändå där i 3 år. Bäckfallsvägen är hemma nu. Att köpa huset och flytta hit var nog det bästa jag kunnat göra! Katterna trivs som bara den nu när de kan vara ute. Till och med fegisen Lucifer tjatar om att få gå ut. Mina grannar bakom mig, Peter & Maria, trivs jag jättebra med. Gillar verkligen dom.



Nu har jag nästan allt! Nu fattas bara en man i mitt liv sen är det komplett. Känner du nån som skulle passa mig, skicka hit han på fika eller nått. Har egentligen bara ett krav, han får inte vara allergisk mot katt! Är han inte det är jag öppen för förslag! Självklart har jag la fler önskemål men det kan man ta allt eftersom.


Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback