Veckan som gått.

Söndagen var ju som ni kanske redan läst inte så kul. Men men, det är som det är.
Nisse kunde fixa det åt mig på måndagen. Åkte till besiktningen i hopp om att det var bra så. Men icke!
Nehe då, en massa annat skit som måste fixas. Stötdämpare, styrledsdamask och lite annat skit. Hur som helst.
Jag har skaffat de delar som behövs för att laga skiten och jag ska lämna ner bilen på onsdag för att få ett kostnadsförslag. Kan ju hoppas på att det inte blir såååå dyrt.

Vecka i övrigt har varit ganska lugn, bara jobba, jobba och så lite mer jobba.

Idag har jag fått en massa gjort fast det inte känns som det.
Jag vaknade 7.16, slappade i soffan fram till 9. Tog tag i dammsugningen som jag struntat i ett tag. Dammsög,dammade och diskade före kl 10. Plockade lite och rensade lite bland papper och sånt.
Sen drog vi ner till Hälsofabriken och körde ett intensivt 40 minuterspass. Väl hemma igen åt jag lite för att sedan ta en liten middagslur på 2½ timme.

Borde börja packa lite men har faktiskt ingen lust. Kanske ska börja lite smått i alla fall, det måste ju bli gjort. Det brukar ju lossna bara man väl kommer igång. Jag har ju så mycket saker som jag inte behöver använda mer innan jag flyttar. Jág åkte förbi cheferna innan jag åkte hem igår och hämtade packpapper så jag slipper diska bort en massa trycksvärta sen. Har ju även hämtat flyttkartonger där. Kanske borde jag försöka hitta några mindre kartonger att packa böckerna i, det blir ju så attans tungt att packa många i en stor kartong. Måste ju tänka på de stackarna som ska bära skiten sen.

Ska nog göra lite mer te innan jag sätter igång med packningen.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback