Påsken är över för den här gången.

Påskhelgen sprang iväg fort som bara den.
Jag jobbade långfredagen men hade inte så värst mycket att göra. Lördagen innbar marknad på torget. Köpte en handväska till Jeanne som lovat och en låda cocostoppar till mig själv. Tog en sväng in på systemet och införskaffade 3 flaskor cider att avnjuta på Dannes fest.

Hem en snabbis innan vi åkte till pappa för påskmat. Åt med måtta för jag vill ju inte få fler gallstensanfall. Maten smakade som vanligt himelskt!


Efter en massa efterrätter slappade vi en stund innan vi åkte hem för att fixa till oss för festen.

Festen hos Danne var lika kul som alltid men som så många gånger förr gjorde vi misstaget att gå till Gruvan. Det är ju bara för tråkigt där. Bara en massa 18-åringar som tycker det är såååååå  fränt att få köpa sprit! Thina och jag gav upp straxt efter midnatt och gick upp till Kebabbaren för att äta lite. Tog bara lite pommes, men åt knappt inget, smakade skit! Mjuka äckliga. Pommes kan de inte göra där! Vi var lata så vi tog en taxi hem, skönt att slippa gå och så var det rätt kallt.

Igår gjorde jag absolut ingenting! Jo förresten, jag var nere i källaren och kollade lite. Finns ju mest julsaker där så det finns inte mycket jag kan/vill slänga. Jag har tänkt börja packa på allvar när Nathalie tömt sitt rum. Eftersom Lucifer gillar att äta kartong måste jag kunna stänga in dem, smidigare att göra det när hennes saker är väck.

Idag är det dax att jobba igen. Har visst knappt inga gäster men kanske kommer det in fler. Har tänkt åka ner till den nya möbeloutleten på gamla konsum för att kolla om de har nått fint till mig innan jobbet. Kanske ska ringa jobbet o kolla om något behöver handlas innan oxå.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback